zondag 15 februari 2009

Investigator Meeting München…

Eindelijk heb ik met mijn baas een afspraak gemaakt over mijn werkschema. Aangezien ik nu officieel 70% werk, is de basis voor mijn week: woensdag en vrijdagnamiddag vrij, de andere dagen volledig werken. Daar kan natuurlijk vanaf geweken worden indien nodig; flexibiliteit is een felbegeerd iets in het beroepsleven ;-)

Aangezien de studie waaraan ik werk in de opstartfase zit, zijn er een aantal meetings in het buitenland voor de artsen die meedoen. En dan moet er ook iemand van het bedrijf bij zijn natuurlijk. Daar ging dus mijn vrije woensdag ook vorige week: ik moest `s avonds naar München vliegen. Rap nog wat huishouden in de voormiddag en kort na de middag naar de luchthaven. Na een kort vluchtje en een redelijk lange taxi-rit (met bijhorende hoge rekening) bleek ik in het verkeerde Mariott-hotel te staan; blijkbaar zijn er een aantal in München. Dus nogmaals een dure taxi naar het juiste hotel, waar ik tot mijn vreugde een aantal ex-collega’s van BI België terugzag.

Mieke, nogmaals proficiat met je promotie! Ik ben er zeker van dat je dat goed gaat doen en ik kijk ernaar uit om misschien toch nog een beetje met je samen te werken. En ook aan Diana: toitoitoi, veel geluk met je nieuwe job en waarschijnlijk wel tot hoors/mails/…

Yves heeft ondertussen deze week oa nog een nieuwe postdoc-aanvraag geschreven om zijn voorlopig contract van 1 jaar te kunnen verlengen. Dat maakt dat er ondertussen drie aanvragen lopen, dus drie kansen dat we hier langer dan een jaartje kunnen blijven; want de tijd gaat toch zo snel voorbij! Nu kunnen we alleen maar afwachten tot april wanneer de resultaten van de eerste aanvraag bekend gemaakt worden (Daumen drücken).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten