vrijdag 27 februari 2009

Belgisch bezoek

Sinds woensdagavond hebben we bezoek van de ouders en zus & vriend van Yves. Eindelijk nog eens iemand anders waar je tegen kan klappen in het vlaams ;-) Het is wel even wennen aan al dat volk hier in ons appartement, maar we zijn heel erg blij dat ze hier zijn. Het is toch bijzonder leuk om mensen rond je te hebben die je echt kennen en bij wie je op je gemak bent.
Vanavond vertrekken Kristel & Thomas al terug naar huis, dus morgen trekken we er met mijn schoonouders op uit; naar waar moet nog bepaald worden.


Een uitgebreider verslag kunnen jullie verwachten begin volgende week: het is dan namelijk Fasnacht (= Karnaval «die drey scheenschte Dääg» http://www.fasnachts-comite.ch/english.html) in Basel en dat vieren ze daar int groot. Aangezien Boehringer Ingelheim CH in Basel gevestigd is, sluit de firma maandag (ganze dag) en woensdagnamiddag. Dus maak ik van de gelegenheid gebruik om een zeer lang weekend te hebben door dinsdag ook verlof te nemen. Op dit moment is het bijzonder spijtig dat Yves en ik in een ander kanton werken, want Yves heeft deze dagen geen verlof. Ik zal dus op mijn eentje naar de karnavalstoet moeten gaan kijken :-( Ik zal dus maar dankbaar gebruik maken van deze dagen om eindelijk de was en de strijk bij te werken en jullie op de hoogte te houden!
Dikke kus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten