donderdag 29 januari 2009

Dagelijks werkleven

Terwijl Yves al aardig in zijn werkritme zit, ben ik nog aan het werk in een heel onregelmatig schema. Met mijn meeting en training in het buitenland de voorbije weken heb ik reeds al mijn voorziene uren van januari opgebruikt. Ik werk namelijk maar 70% tot april; dan 80% om tegen juni full-time te werken.

Dit maakt dat mijn baas niet echt graag had dat ik veel kwam werken deze week, want dan moesten ze mij natuurlijk al die uren ook betalen. Gevolg: woensdag niet gewerkt, vandaag een halve dag en morgen moet ik ook niet gaan. Vandaag heb ik wel mijn mini-laptopje gekregen: klein maar fijn :-) De vrije tijd gebruik ik dus maar om te gaan shoppen, op zoek naar nog wat dingetjes voor ons appartement. Maar zoals steeds als je iets zoekt, is dat net niet te vinden ;-)



Morgen ga ik voor mijn lidmaatschap bij de plaatselijke fitness-club kijken. Er zijn er verschillende, maar allemaal om ter duurst. Aangezien Yves mij al heeft gezegd dat het bij Zwitsers niet de vraag is óf je sport maar wel hoeveel, zal ik toch maar in mijn geldbuidel tasten. Ik wil trouwens mijn knie zo snel mogelijk terug in orde krijgen, want we willen hier toch wel regelmatig gaan skiën.

Dat zijn we trouwens ook van plan komend weekend te doen. Ze geven wederom heel mooi weer, vooral naar het zuiden toe. Ik hoop wel dat het beter gaat dan de eerste keer, maar toen waren onze skibotten gloednieuw en nog ongebruikt. Gevolg: zeer pijnlijke voeten, slaperige tenen en niet echt veel kunnen skiën. Dus nu gaan we voor meer en beter ski-genot in het skigebied waarvan je hiernaast een foto'tje ziet.


Relaas van ons weekend zullen jullie zeker en vast hier kunnen lezen!

1 opmerking:

  1. Leuk om te horen hoe jullie je draai daar aan het vinden zijn. En ieder weekend de mogelijkheid hebben om te gaan skiën... zaaaaalig. grtjs, Stefanie V.

    BeantwoordenVerwijderen